בעקבות חשיפת קול חי: תדחה הקרנת הסרטים בשבת הקרובה

    אנו מסכימים כי רצוי להגיע להבנות והסכמות עם המגזר החרדי בעניין מתכונת הבחירות ומספר הנציגים בהנהלה והבנות נוספות בסוגיות עקרוניות אחרות, ומאחר ויש התחלת דיאלוג והדברות חיובית – ההחלטה שהתקבלה אתמול עלולה לשבש את ההמשך ההדברות להסכמות מצורף בזה פנייתו של שייקה".
    יעקב גרודקה No Comments on בעקבות חשיפת קול חי: תדחה הקרנת הסרטים בשבת הקרובה

    בעקבות הפרסום הבוקר ב'קול חי' פנה ראש העיר ירושלים ניר ברקת לרוני שרון יו"ר מינהל יובלים בבקשה לשנות את ההחלטה ולדחות את הקרנת הסרטים במנהל הקהילתי בקריית יובל שתוכננה לשבת הקרובה • כל הפרטים

    צילום: Flash90
    אנו מסכימים כי רצוי להגיע להבנות והסכמות עם המגזר החרדי בעניין מתכונת הבחירות ומספר הנציגים בהנהלה והבנות נוספות בסוגיות עקרוניות אחרות, ומאחר ויש התחלת דיאלוג והדברות חיובית – ההחלטה שהתקבלה אתמול עלולה לשבש את ההמשך ההדברות להסכמות מצורף בזה פנייתו של שייקה".
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפרסום הבוקר (רביעי) באתר 'קול חי' פנה ראש העיר ירושלים ניר ברקת לרוני שרון יו"ר מינהל יובלים בבקשה לשנות את ההחלטה ולדחות את הקרנת הסרטים במנהל הקהילתי בקריית יובל שתוכננה לשבת הקרובה, ברקת הורה להמשיך במגעים מול הנציגים החרדים ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים משה ליאון.

    הבוקר מסרו בעיריית ירושלים לאתר 'קול חי' כי "בהתאם להחלטה יערכו בקרוב בחירות חדשות במינהל יובלים, במהלכם יוכרעו זהות נציגי השכונה במינהל הקהילתי. סוגיית הקרנת הסרטים בשבת, הועברה לדיון והחלטה בועדה מיוחדת בראשות משה ליאון מחזיק תיק מינהלים קהילתיים, יחד עם נציגי השכונה מכל המגזרים".

    למרות הצהרות ברקת: בקרית יובל יוקרנו סרטים בשבת

    כזכור, הבוקר דווחנו כי למרות ההצהרות וההבטחות מצד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וחברי מועצת העיר החרדים לשמור על הסטטוס קוו בבירה ולמנוע את הקרנת הסרטים בשבת על ידי המנהל הקהילתי 'יובלים' במבנה שבשימוש המנהל – 'בית טילור' שבשכונת קריית יובל – אתר 'קול חי' חושף כי לאחר קיום בחירות פנימיות של חברי הנהלת המנהל – הוחלט באופן סופי כי הקרנת הסרטים תתקיים כמתוכנן וזאת בעקבות הוראה ברורה שקיבלו עובדי עיריית ירושלים החברים במנהל – להימנע מלהצביע נגד ההקרנה בשבת.

    במייל ששיגר אמש רוני שרון יו"ר מינהל יובלים לחברי ההנהלה הוא כותב כי "אתמול התקבלה החלטה בהנהלה לחידוש הקרנות הסרטים בשבת במתנ"ס טיילור וזאת לאחר הקפאת ההקרנות של הסרטים – לאחר ניסיון שנבדק להגיע להבנות והסכמות בעניין היחסים בין חרדים למגזר הפלורליסטי באמצעות העירייה, הניסיון להדברות וגיבוש הבנות לא המריא לתוצאות ובמקביל הוחלט על קיום בחירות בחלק מהמנהלים הקהילתיים ובתוכם יובלים".

    עוד ציין כי "אנו מסכימים כי רצוי להגיע להבנות והסכמות עם המגזר החרדי בעניין מתכונת הבחירות ומספר הנציגים בהנהלה והבנות נוספות בסוגיות עקרוניות אחרות, ומאחר ויש התחלת דיאלוג והדברות חיובית – ההחלטה שהתקבלה אתמול עלולה לשבש את המשך ההדברות להסכמות מצורף בזה פנייתו של שייקה".

    "אבקש את הצבעתכם מחדש להחלטה זו מי בעד חידוש ההקרנות של הסרטים במקביל להדברות או מי בעד הקפאת ההקרנות ער למיצוי המו"מ עם החרדים".



    0 תגובות